Wednesday, May 8, 2013

tapi sebelum itu

assalamualaikum dan salam 1 malaysia
tahniah BN kerana anda telah berjaya mengekalkan keselesaan UiTM

haha

9/5/2013
result sem 4 dah boleh check
tapi sebelum check , baek update siket lah
sebelum check , aku akan buat survey kat segala social networks 
yang ada dalam dunia yang sementara nie.

berdasarkan feedback , ecewahh
banyak yang jatuh pointer
well that doesnt surprised me 
tengoklah nak jawab exam pon mcm mana

BAPAK AH 8 PAPER BANYAK HARAM

dah part 4 pon nak bagi sampai 8 paper
apekehenya yob?
takpe kekawan , 
apepon apa yang kita dapat tuh atas usaha kita jugak
ye dok? 
aku taknak repeat tapi ,
aku tak jawab bebetoi
baru sekarang menyesal?
pergi cermin tampo muka kau hilfie

takut memang takut ,
tapi amal ibadat kenapa tak sempurnakan?
ambek kau , extra vaganza punya note to myself   
esok nak check result , baru nak buat sembahyang hajat.
bad hilfie , very bad.

ya Allah , if you hear me..
walaupun usaha aku siket ,
tapi aku yang lemah lagi berdosa ini
mengharap keputusan yang baik.
amin.

owh lupa nak cakap,
cuti nie nafsu makan aku terlalu membuak - buak
tumpo weh nak kurus macam mana?
gemok.

nah bukti , semua aku sorang je makan

1 comment: