Saturday, March 23, 2013

BUILDERS NIGHT


this is a night to be remember eternally
tema : masquerade pakai tapi bila muka dah peluh sangat , tanggal lah

hihihihi

mulanya , memang taknak pergi tapi bila fikir balek member dah bertungkus lumus handle benda nie 
why not support dorang sekali? so terpaksa lah pakai baju yang nak pakai untuk event laen. taknak cakap event ape , maluuu. 

topeng ? dengan belas kasihan  yang dipamerkan dari raut wajah yang montel nie , lalu die bagi pinjam die punya. hooerrryy ! 

pergi pergi , ramai je yang tak pakai
banyaklah korang tak pakai tak boleh masuk
penampo nak?
naseb baek tak keluar satu sen pon duet aku hihi

topeng percuma :)


bila tengah makan jangan tangkap gambar aku haha

dengan zierot

tak pakai contact lens konon ? puihhh

lovely classmates

again

saya si penyibuk sedang menyibuk dalam kumpulan AJK

tapi dorang tak perasan pon ehe

orang orang kuat :)

Add caption









tanpa stage tapi sudah cukup bergaya

meja makan dihias gah

hiasan majlis credit to zaty mayel





style mask die

hai awak


group 4 E



flashmob performance



queen of the night



beautiful girls

part 4 :)







ain hawani !

super classmates
tahniah korang ,
berjaya handle dengan gah
bangga dengan budak kelas macam nie
brtungkus lumus dari subuh sampai nak masuk subuh
and all that
nah ciuman terbang dari aku
tempek kat dahi.

sorry aku tak tolong heu heu heu

No comments:

Post a Comment