Friday, March 22, 2013

the meaning of throwback ?

throwback means a sudden reminder of the past.
masuk bilik tengok gambar bebudak nie ade dalam bilek ,
baru aku teringat.
i have some photos to publish so i can stick those memories in my head when i get older

these pictures were taken on the second mid term break dalam sem 4 nie.
i know , dah nak habes sem baru aku ingat.
what to do? aku pelupa orangnya muehehe

so here we go , bbq party dekat rumah acab tercinta.
bersama rakan rakan laen.
diteman oleh Dr KSK dan keluarga juga.
serius =_=
terkejut ayam sekejap masa tuh , naseb baek tak terberanak pulok



ini bukti kukuh yang aku makan sikit je sebenarnya haha
musa memang suka conquer gambar ! ciss
see.. ade orang laen lagi tinggi dari aku lah haha
yang di tengah inilah , tuan rumah parti pekik teriak malam tuh
alep mustaqim cakap aku suka bergambar dari tepi sebab nak nampak kurus
tapi memang betul pon sebenarnya hehehhe
tapi aku tetap nak nafikannya jugak. anggap je kebetulan


aku tahu , dalam semua yang di atas. aku lah yang paleng tidak menyerlah
baek physical baek character
thats why im really proud of having them as my frens
sebab aku tak dipinggirkan hihihi
kalaulah boleh jadi fit hanya dalam sekelip mata.
kalaulah?

guys , i love all of you.
no need a mention , cause u know who you are.
yours sincerely ,
hilfie shafwan,
kawan yang jahat , busuk hati, pedengki , tamak haloba, gila kuasa
tapi comel


No comments:

Post a Comment