Friday, February 15, 2013

aku dah agak

apa yang dah agak?
aku dah agak kalau cuti aku mesti tak buat kerja punya !
pemalasssssssss

account , bq , law , services semua bawak balek dalam satu beg guni kesayangan aku ,
tapi elok je hah dok atas meja kat umah tuh sepanjang cuti.
nanti kalau cuti tolonglah ingatkan aku , tak payah bawak buku balek
tak guna. hish marah betoi ngan kome.
eh orang laen pulak kene marah.
dan yey cuti semiggu duet tak banyak keluar ,
alhamdulillah rezeki ada je di mana mana
terima kasih pada yang belanja

cuti seronok , sebab tak banyakbergerak macam jalan kaki pergi kelas
berat naek ber kg-kg
semalam kira BMI naek sangat menyakitkan hati
opss lari topik karang
balek kampung seronok ,
ramai sedara
yang paling seronok bila kena puji. hihihi
membe uitm lepak tido umah , itupon seronok
tapi kejap sangat datangnya
esoknya party kat rumah saya ,
lusa , bbq di rumah acab.
tinggal tunggu die upload je.

party ayamas di rumah hilfie comel gagah perkasa

tarian dalam gambar. class

2013

saya tarik dagu sejauh yang boleee

21 dan 20

hai

sumbat je semua

menikmati puding terbaek di dunia

acab dengan gaya comel

us

berebut ayamas

aku yang hensem sekali. kan? hahahhahaa



ma lovely kepopp muehe


abaikan gambar di belakang =-='





ok tak standby
ini betul2 taktau malu depan orang haha

No comments:

Post a Comment