Monday, December 24, 2012

magnifique monday

kids , this is the story of how i met your mother , somehow in this episode there is no appearance of your mother. hikhik

monday , 24/12/12

aku tak pandai berenang , tapi aku suka berenang.
macam mana tuh?
tapi orang tua tua kata berenang boleh buat kurus
dengar aje perkataan kurus tuh
agi hidup agi gelaban , aku dengan sepenuh tenaganya mendesak semuanya
yang ada di atas muka bumi nie pergi berenang.

amboi kau , sembang nak kencang aje. 

syukur ke hadrat illahi , dalam semua yang ade atas muka bumi
adelah dua tiga jejaka melayu nak join sekali
" ate moh kita ? "
seghinggit aje bayo nye , apedehal? 


kids , this is me when i was 19

musa di kiri , irfan di kanan

sebelum terjun dalam air , bergambor dulu hikhik

fenner , hilfie , irfan

aku budak baek , mana suka mencarut. fenner fenner haha
 aku pemalu orangnya
at first , aku pakai singlet ok , then kena marah sebab takleh pakai cotton dan
aku boleh lupa. then terbogel bulat lah badan aku di situ.  ai seh men
naseb baek takde gadis , lelaki aje hihihi

macam bebudak? apedehal?

my body so sexy , i have to crop it off hehehehehe

dah puas mandi , sampai masuk asar. gerak lah kita menuju yang mana patut.

& here we go to the best part.  makan tomyam siam ! dalam siam market 

makan 5 ringgit minum 1 setengah 

sebelum makanan sampai

shopping $$$$ then pulang
owh lupa ade pasar
parking tepi - singgah- beli tortilla -berangkat pulang - berlari kejar maghrib

 plan macam -macam ,
tapi bukan kita yang tentukan jadi atau tidak.
siapa? 
pandai

till then, 
hilfie

No comments:

Post a Comment