Sunday, December 2, 2012

cuti semester ; singkat tapi bermakna


cuti sem kali nie agak singkat , hanya sebulan setengah.
kalau family aku buzy , kawan jelah yang sanggup lepak dengan aku
awek? mana ade sape nak orang gemok tinggi bau busuk nie haa 
 

inie masa first day sampai ipoh , teman budak poli study
hari berikutnya pon sama jugak
alep , amir , hilfie

tapi, ade nampak macam study tak dorang?wakaka

susah nak versatile kan senyuman nie, aku tak reti ehe

sebagai tanda terima kaseh , aku belanja dorang ini ! yey

amir paksa tengok sinister hehhh !

lepak kfc

ini orang tak laku laku, buat sesuatu tolong?pftt

them

'study'

time birthday aiman kawan amir

nabil

nabil again , student UMP , anak orang kaya, masih single. anyone?

tak ready lagi

ok dah

eh lagi sekali lah

tangkap lagi sekali bole?

my favorite food of all on earth !

amacam ade beran pakai baju melayu lepak wayang?haha

ini salah dorang , cakap jalan kosong je. last2 tengok wayang cite cartoon

best of all

hilfie adiy sharif musa

again

one more

buat mulut siket haha

pagi pagi buta , lapar sangat punya pasal

musa belanja choco top

blur

blur jugak

tak semua , tapi cukup sempurna

hanip di tengah

fun

i love them

errr jangan salah faham wakaka

:)

aku tak maen , action je nie

ketika bosan

bosan lagi

yey

kami

buddies

kekal

selamanya

okay ini geng lepak malam siang kerja, gaji die banyak sial

love

friends

orang lapo , nak bergambo pulak , haa kan muka cemgitu haha

try to make cute face, but turn out to be ugliest face ever !

ok ini comel kan , gambar saya?

frankly speaking , 
aku tak bape suka sangat duduk uitm tuh 
sebab aku rasa aku terperap kat sana
entahlah susah nak cakap,
kadang kadang orang layan kita baek, 
tapi dalam hati laen pula.
rambut sama hitam, 
hati laen laen.
kan? 
tapi aku tetap cuba jadi sahabat yang baek
aku cuba. aku memang mulut jahat siket 
tapi itu semua gurauan.
dan aku sangat emotional , jangan tunjuk sangat korang tak suka aku boleh?
wakakakakka

seri iskandar , esok aku pulang
menggegam harapan yang ingin dicapai
kawan-kawan , terima lah sahabat kita semuanya sama rata.
jangan hanya melepaskan batuk di tangga.
i love u app 116 4b 
hilfie

No comments:

Post a Comment